رایزنی بامقامات ارشدامنیتی لبنان برای تعیین سرنوشت مهندسان ربوده شده ایرانی
نوشته شده توسط : gogos

به گزارش ایرنا از بیروت، وزیر كشور لبنان در این دیدار كه روز دوشنبه صورت گرفت، با اشاره به اینكه سرنوشت مهندسان ایرانی ربوده شده در سوریه برای ما از اهمیت بالایی برخوردار است، گفت: به محض دستیابی به هرگونه اطلاعاتی درخصوص خبر انتقال این افراد به شمال لبنان، نتیجه را به ایران اطلاع خواهیم داد چراكه این امر یك موضوع انسانی است.

وزیر كشور لبنان با توجه به اقدامات صورت گرفته در این خصوص خاطر نشان كرد: پیگیری ها برای تعیین سرنوشت مهندسان ایرانی توسط نیروهای تحت امر وی با جدیت ادامه دارد.

'غضنفر ركن آبادی' پیش از این هم در خصوص خبر منتشره درباره انتقال هفت مهندس ایرانی ربوده شده در سوریه به شمال لبنان گفته بود: از دولت لبنان می خواهیم تحقیقات لازم را در این زمینه به عمل آورند.

وی مسئولان لبنانی را به ارائه توضیحات در این خصوص دعوت كرد و گفت: چنانچه این امر واقعیت داشته باشد، مقامات لبنانی باید اقدام لازم برای آزادسازی سریع این افراد را انجام دهند.

برخی منابع خبری چندی پیش از انتقال هفت مهندس ایرانی گروگان گرفته شده به شمال لبنان خبر داده بودند اما روزنامه 'الاخبار' چاپ لبنان نوشت كه تشكل موسوم به 'ارتش آزاد سوریه' خبر برخی رسانه ها مبنی بر انتقال ربوده شدگان ایرانی در سوریه به شمال لبنان را رد كرد.

برخی از گروه های مخالف نظام سوریه آزادی این افراد را در گرو آزادی تمامی مخالفان دربند سوریه دانسته اند.

خاور**1030 ** 1574





:: برچسب‌ها: پارک ,
:: بازدید از این مطلب : 222
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : سه شنبه 18 بهمن 1390 | نظرات ()
مطالب مرتبط با این پست
لیست
می توانید دیدگاه خود را بنویسید


نام
آدرس ایمیل
وب سایت/بلاگ
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

آپلود عکس دلخواه: